10 Şubat 2014 Pazartesi

2 Şubat Blogger yazarları çay etkinliğindeydi :)

merhabalar,
2 Şubat 2014 pazar günü Blogger yazarları ve facebook gibi interneti kullanan 44 kişi yine hep
beraber çok güzel bir gün geçirdik.Yeni arkadaşlarımızla tanıştık.Eski dostlar biraraya gelip bol bol kaynattılar :)Yedik, içtik,güldük, eğlendik ve yine günün sonunda sevgili sponsorlarımızın verdikleri sponsorluk desteği sayesinde elleri kolları dolu döndüler :) Umarım herkes memnun ayrılmıştır.Ben gelen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.


Etkinliğimizde yer alanlar ve bugüne kadar yazılarını yazan veya resimlerini paylaşanların linkleri isimlerin yanlarında yer almaktadır.Bir TIK yeterli okumanız için :)
Benim görmediğim paylaşımlarınız da varsa lütfen bana linklerini yollarsanız buraya eklerim.
(yazılar ve resimler geldikçe ben de yazıma ekleyeceğim )

1)Fidan Başaran http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/02/2-subat-blogger-yazarlar-cay.html
2)Filiz Dündar
3)Begüm Demir https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10152406092169206&id=588364205
4)Bülent Toramangil
5)Berfin Toramangil
6)Bedriye Yıldız
7)Çiğdem Gürsür  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203227984685842&set=p.10203227984685842&type=1
8)Efna Çakal
9)Ebru Göçer
10)Fezanur Tahmisçioğlu
11)Fatma Şen şahin
12)Gülafer Akbulut
13)Gülçin Taçkınlar https://www.facebook.com/gulcin.tackinlar/media_set?set=a.10152042475238411.1073741836.755018410&type=1&comment_id=30329364&notif_t=like
14)Gülbün Çıdam
15)Gül Özdoğan
16)Hülya Gencay  http://evhali-hulya.blogspot.com.tr/2014/02/blog-yazarlar-subat-ay-cay-toplants.html?showComment=1391549732845#c1984821445140181160
17)İrem Hacı https://www.facebook.com/iremhaci/media_set?set=a.10152230524072490.1073741828.618752489&type=3
18)İnci Toramangil
19)İbrahim Hakkı Korhan
20)Kübra Uğur Koç https://www.facebook.com/kubraugur.koc/posts/1439739282926845?notif_t=mention
21)Kübra Üçer
22)Kafiye Sarı
23)Mete Hacı
24)Müjgan Tayhoş
25)Meral Gönen http://meralhobiart.blogspot.com.tr/2014/02/blogger-yazarlari-toplantisi.html?spref=fb
26)Medine Güler
27)Meral Çakır
28)Meliha Eker
29)Meliha Gökgöz Ferahkal
30)Nermin Özterbiyeci
31)Nadide Buturak https://www.facebook.com/nadide.buturak/media_set?set=a.10151998698154037.1073741850.786839036&type=1
32)Nevra Demir Atabey
33)Nurdan Kerpiçci
34)Özlem
35)Pınar Erdemir Arslanboğan  https://www.facebook.com/parslanbogan/media_set?set=a.10201389060389058.1073741856.1250719767&type=3
36)Serpil Aksungur http://aksungur46.blogspot.com.tr/2014/02/2-subat-fidan-basaran-etkinligi.html?showComment=1391506471045#c1099133475116715717
https://www.facebook.com/serpil.aksungur?fref=ts
37)Serpil Tural
38)Sevim Sarı Işıksever
39)Serap Korhan
40)Semra Gözüpek
41)Seval Turgut
42)Yasemin Altın Canga https://www.facebook.com/yaseminaltun.canga/posts/274177769407599
43)Zeynep Bayram
44) Pınar, Harangvöglyi firmasından

Hediyeler demişken,hemen sevgili sponsorlarımızı ve hediyelerimizi paylaşalım sizlerle de :)

 Harangvölgyi
 230 TL değerindeki cilt bakım onarım çekini tüm gelen bay ve bayanlara verdik.Bakımlarını yaptırmaya gidince de herkese ayrıca 275 TL değerinde serum hediye edecekler.Bir seansta 3 yaş gençleşmeyi garanti ediyor firma :) muhteşem değil mi? Toplam 6 seans oluyor.Arzu edenler tüm seansları tamamlayıp,gencecik hatunlara dönüşebilirler :)

Porland
 tam sevgililer gününe özel hazırlanmış şahane teneke kutusundaki kupalara herkes hayran kaldı....
fakat sadece az sayıda geldiği için şanslı olanlar daha da bi mutlu ayrıldılar :)

Cadence

tüm elişi yapanlar olarak ,içersindeki tüm projelerle bize çok faydalı olacak bir dergimiz de oldu :)
herkese hediye edildi...

HC HAİR CARE
2 boy olarak gönderilen saç bakım kremi tüm gelenlere hediye edildi.Büyük boy az sayıda geldiği
için yine bazı arkadaşlar daha da mutlu oldular :) Deneyenlerin sürekli kullanmak isteyecekleri kadar
güzel bir ürün.Ben çok beğendim..


 200 TL değerindeki tamamen bitkisel içerikli ürünlerle tam 10 kişi ,hem de evlerinde yapılacak olan
cilt bakımı hediye aldılar :)

Dr.Oetker
 her zaman bana sponsorluk desteğini veren ,bizi tatlılarıyla mest etmeye devam eden sponsorumuz
tüm katılımcılara bu güzel ürünlerini gönderdi.

Orkide Hareketi

 Her zaman sponsorluk desteğini aldığımız Orkide hareketi tüm katılımcıları yine mutlu etti :)
Doğal olan tüm ürünlerini hiç tereddüt etmeden kullanabilirsiniz.Şu ana kadar ruj,göz farı ve şimdi de göz altı kapatıcı kalemlerini bizlere hediye ettiler.Arzu edenler üye olup satış yaparak ek iş imkanı kazanabilirler.

Funbou

 Eğlenceli fikir atölyesi de aramızdan bazı arkadaşlarımızı güzel ürünlerinden çeşitler yaparak sevindirdi :)Maalesef tüm ürünleri resimleyemeden kapışıldılar :) ancak sahip olanlar resimleyip bana
yollarlarsa resimleri ekleyebilirim.O güzel ambalajların içinden neler çıktı merak ediyorum....

Doğadan
 yine hep yanımda sponsorum olan Doğadan çayları kış aylarında özellikle hepimizi sıcacık tutmaya
devam ediyor....Bi de güzel kupalarından hediye edildi bu sefer...rengine ve şekline hayran oldum :)

Aymis
 çok özel tekniklerle üretilen bu zetinyağlar da 2 çeşit olarak tüm arkadaşlara hediye edildi.İnternet
üzerinden sipariş verebilirsiniz.Marketlerde bulamayacağınız,sadece butik dediğimiz satışa sahipler.
örnekleri kullandım.Açar açmaz muhteşem zeytin kokusuyla hayran kalacağınız,mutfaklarınızdan eksik etmeyeceğiniz,soğuk baskı sistemiyle elde edilen gerçek zeyinyağ....tavsiyem olur ....

Hacımustafa Lokum


günlük taze olarak üretilen içi gerçek kaymak olan lokumları yemeye doyamadık :)

Coca Cola

tüm çeşit çeşit soğuk içeceklerimiz sponsorumuz Coca Cola 'dan geldi :) Vazgeçemediğim tek firma...bağımlısıyımmmm...

makarnalütfen
tüm katılımcılara satınalımlarında %25 indirim hediye edildi.Ayrıca da gönderilen ıspanaklı,pırasalı ve
keçi peynirli olmak üzere gönderilen 2 çeşit makarna da kendilerinin tarifiyle sos hazırlanarak yenmek üzere ikram edildi.Makarnalütfen yazılı çubuk da konuldu kaseye :)
soldan 3.kasede yer aldılar bu lezzetli organik makarnalar :) Firmanın kuruluş hikayesini de okumanızı tavsiye ederim....

Bizart
sadece masif ahşaptan muhteşem dizaynlar çıkaran,ahşap boyamayla uğraşan herkesin tanıdığı bir firma Bizart...ben ancak bana hediye gelen bu güzel eseri resimleyebildim.Şahane bavullar,kuş evleri
daha neler gelmediki hediye edilmek üzere....Ama maalesef birçok hediyeyi çekmeye fırsat olmadan kapışıldılar :)

Artebella


her zaman sponsor desteğini bize veren Artebella firmasına çok teşekkürler..
Anzer Yayla Balı

2 kişiyi sevindirdi bu gerçek meşhur Anzer yayla balı ....


TÜM SPONSORLARIMIZA HERKES ADINA ÇOKKKK TEŞEKKÜRLER

tabii beni de unutmayıp,yine özel hediyeleriyle gelen dostlara benden de kucak dolusu sevgiler,teşekkürler
Taaaa Mudanya'dan gelen sevgili
Sevim hanımın hem Filiz hem bana ördüğü hırkalar...renklere ve modeline bayıldıkkk...

sevgili Serap,Semra hanım kardeşler de
biricik oğlum Şimşek beyi mutlu ettiler......
sevgili dostumuz Nermin'den...
sevgili Nermin'den Filiz'e....

sevgili Nadide'ciğim
taaaa Adana'dan gerçek biber salçası ve nar ekşisi getirmiş bana ....
İrem ve Mete'den
kestane şekerimiz de geldi...
Aymis zeytinyağ ilk siparişimiz...bereketi bol olsun satışlarınızın inşallah.....
sevgili İnci'ciğimin kızına siparişim de hediye edildi bana ....
yaniiii beni de hediyelere boğdular yine elleri,gönülleri bol arkadaşlarım....
çokkkk teşekkürler....


biraz da güne ait resimler ekledik mi en uzun blog yazım da bitmiş olacak.....:)
günlerdir facebook sayfamda da resimler paylaşıyorum....
merak edenleri beklerim.....
hepinize kucak dolusu sevgiler
8 Mart 2014'te 3. blogger yazarları buluşmasında görüşmek üzere.....






8 yorum:

aksungur46 dedi ki...

Emeklerin için teşekkürler,hediyeler,ikramlar çok güzeldi,.çokta kalabalıktık,yeni toplantılarda buluşmak üzere tekrar teşekkürler

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili aksungur 46,
beğenmene çok sevindim.her zaman bekleriz...
geldiğin için biz teşekkür ederiz...
bakarsın 8 martta proğramın değişirse bekleriz :)
sevgiler

Masal Sanatevi dedi ki...

Merhaba Fidan hanim....Guzel emeginizxe ve cabaniza saglik boyle bir etkinlik icin gelemesemde tesekkur edyorum size....insallah * Marttaki etkinlige gelmek istiyorum....Cok sevgiler....Bu kadar guzel hediyeyi kacirdigim icin cok uzgunum :((((

Unknown dedi ki...

Gerçekten herkesin yuzunun guldugu harika bir organizasyon olmus Fidan hanimcigim ellerine emeginize misafirr perverliginiz hersey guzel gozukuyor...umsrim bir dahaki irganizasyonda yaninizda olabilecegimm...sevgiler

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili masal sanatevi,
merak etmeyin inşallah 8 martta daha çok hediye veririz :) siz yeterki gelin :)

Fidan Başaran dedi ki...

sevgili Hande hanımcım,
gerçekten güzel geçiyor nezih insanlarla olunca :)
8 martta sizi de bekliyorum :)

Juliette Koc dedi ki...

Çok keyifli görünüyor Fidan Hanım. Bir sonrakinde ben de olmak istiyorum. davetiniz için çok teşekkürler...

toprak dedi ki...

Sevgili Fidan hanımcığım yıllardır istememe rağmen bir türlü gelmek kısmet olmadı bu defa 8 Mart'ta mutlaka gelmek isterim nerede saat kaçta olacak tam bilgiyi nasıl alabilirim acaba...Sizinle daha önce akatlarda süeda hanımın orada Ece aymerin workshop unda beraber olmuştuk tekrar biraraya gelmek ve yeni bloger larla tanışmak beni çok mutlu eder...Görüşmek üzere